Alfa Romeo w rękach zwycięzcy promocji Tip-Topol – relacja

28 stycznia 2015, 13:39

Alfa Romeo MiTo – główna nagroda w jesiennej promocji Tip-Topol znalazła nowego właściciela. Uroczyste przekazanie pojazdu odbyło się w pałacowych wnętrzach dworku w Iwnie (niedaleko Pobiedzisk, w których mieści się siedziba firmy). Spotkanie było także okazją dla dystrybutora do podzielenia się planami na najbliższe miesiące.

Kamil Koczkodon - zwycięzca promocji Tip-Topol

W promocji mógł wziąć udział każdy klient firmy. Warunkiem było zrobienie zakupów za minimum 1000 zł oraz wypełnienie konkursowej ankiety. Najważniejszym elementem kwestionariusza była propozycja hasła promującego Tip-Topol. Najciekawsze pomysły, zgłoszone w każdym z oddziałów firmy, trafiły do ścisłego finału. O wyborze najlepszego hasła, a zarazem zwycięzcy konkursu zadecydowali internauci, głosujący na stronie internetowej Tip-Topol. Należy zaznaczyć, że samochód był tylko wierzchołkiem góry nagród promocji. Łącznie Tip-Topol rozdał w niej ponad 700 nagród – w tym m.in. tablety, telefony, podnośniki, zestawy narzędzi i inne.

TIP-TOPOL GWARANTEM TWOJEGO SERWISU

Powyższe hasło od wczoraj jest oficjalnym sloganem promującym firmę Tip-Topol. Jego autorem jest Kamil Koczkodon z Ostrołęki. Samochód, który trafił w ręce zwycięzcy to Alfa Romeo MiTo z benzynowym silnikiem o pojemności 1.4 l. Nagrodę wyceniono na 62 tys. złotych. Uroczystego przekazania kluczyków oraz pamiątkowego dyplomu dokonali przedstawiciele firmy Tip-Topol – Barbara Świetlik-Wieczorek – Dyrektor Marketingu i Piotr Borucki – Dyrektor Programu Oponiarskiego oraz Katarzyna Starska – przedstawicielka dealera Fiat Auto Centrum Poznań (dostawca nagrody).

– „Nadal nie mogę uwierzyć w to, że udało mi się wygrać. Nie potrafię opisać, jakie to uczucie. Jestem stałym klientem Tip-Topol od jakiegoś czasu, wraz z firmą wyposażyłem swój zakład wulkanizacji pojazdów ciężarowych. Hasło konkursowe wymyśliłem sam. Przyznam, że długo nad nim myślałem – chciałem, by spełniło wszystkie wymagania i dobrze opisywało firmę. Na bazie własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że Tip-Topol jest gwarantem mojego serwisu, gdyż moja współpraca z firmą układa się pomyślnie. A co do nagrody, na pewno będę nią jeździł – uważam, że prezentów się nie sprzedaje. Ta czerwona Alfa to będzie takie moje małe Ferrari." – powiedział Kamil Koczkodon, właściciel serwisu wulkanizacyjnego i warsztatu samoobsługowego Fix'Go.

Uroczystość zakończenia promocji i wręczenia głównej nagrody była okazją, by zapytać przedstawicieli dystrybutora wyposażenia warsztatów o plan dalszych działań firmy. W 2013 roku odbył się ostatni jak dotąd Tip-Topol Tour. Udało nam się dowiedzieć, że w bieżącym roku impreza powróci. 

– „Tip-Topol Tour 2013 był rocznicowym, największym jak dotąd cyklem spotkań z klientami. Po jego zakończeniu stwierdziliśmy, że musimy dla klientów przygotować coś nowego, świeżego. Coś, co nie będzie wymagało zbyt dużego zaangażowania czasowego od klientów, ale pozwoli im utrzymać kontakt z nami. Dlatego pojawił się pomysł na promocję z nagrodami. Jeszcze nigdy w historii firmy nie rozdaliśmy aż tylu nagród, w tym tak atrakcyjnej nagrody głównej. Ale nie wycofujemy się z koncepcji Tip-Topol Tour. Powróci on już w tym roku." – powiedziała Barbara Świetlik-Wieczorek, Dyrektor Marketingu Tip-Topol.

W tym roku odbędzie się pięć spotkań z klientami w ramach Tip-Topol Tour (we wrześniu i październiku). Po raz pierwszy będą to spotkania dwudniowe (piątek i sobota). Zmiana jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Wielu z nich nie mogło uczestniczyć w spotkaniach organizowanych w środku tygodnia. Dwa dni dają w tym zakresie większe pole manewru.

– „Sprzęt będzie przywoził wielki i pojemny truck. Chcemy przyciągnąć klientów nie tylko poprzez atrakcje i konkursy z nagrodami – choć te oczywiście będą – ale przede wszystkim poprzez prezentację szerokości oferty. I to nie tylko dla serwisów wulkanizacyjnych, ale także mechanicznych i "fast-fitowych". – dodała Barbara Świetlik-Wieczorek.

Szczegóły akcji już wkrótce na łamach naszego portalu.

Piotr Borucki oprowadził dziennikarzy po centrum szkoleniowym, magazynie oraz fabryce Tip-Topol

Jeszcze przed przyjęciem z okazji zakończenia promocji, które odbyło się w malowniczym dworku w podpoznańskim Iwnie, dziennikarze mogli zwiedzić magazyn, centrum szkoleniowe oraz fabrykę firmy Tip-Topol w Pobiedziskach. Relację z tej wizyty opublikujemy już wkrótce.

Dowiedz się więcej

Kto wygra Alfa Romeo? Finał konkursu Tip-Topol
Kto wygra Alfa Romeo? Finał konkursu Tip-Topol

W każdym z 10 oddziałów firmy Tip-Topol, wybrane zostało jedno najlepsze ze zgłoszonych, hasło konkursowe promujące firmę jako dostawcę kompleksowego wyposażenia warsztatów. O tym, które hasło zwycięży w finale zadecydują internauci. Hasła konkursowe przesyłali klienci firmy. Na najlepsze z nich można głosować na stronie promocja.tiptopol.pl Hasło, które zdobędzie najwięcej głosów internautów, zwycięży, a jego autor […]

Finał Tip-Topol Tour – relacja
Finał Tip-Topol Tour – relacja

Trasa tegorocznego Tip-Topol Tour dobiegła końca. Cykl, składał się z 11 imprez, zorganizowanych w różnych częściach Polski. Ostatnim punktem trasy była bełchatowska hala Energia. Wiemy już, że jubileuszowa edycja Touru była pod wieloma względami rekordowa. Tip-Topol Tour w Bełchatowie Firma Tip-Topol obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Z tej okazji tegoroczny cykl spotkań z klientami […]

Dwa nowe modele wyważarek w Tip-Topolu
Dwa nowe modele wyważarek w Tip-Topolu

Firma Tip-Topol powiększyła gamę wyważarek, wprowadzając dwie zupełnie nowe maszyny z rodziny Probalance. Są to modele 7620 i 7620P. Wprowadzone do oferty wyważarki są następcami linii 7425 i jako modele kolejne zostały doposażone w funkcje dodatkowe, takie jak: 19” ekran dotykowy, laserowy wskaźnik naklejenia ciężarka, LEDowy system doświetlający wnętrze felgi, ergonomiczny panel przedni, sonar do […]

Z głową do interesu – wizyta w Tip-Topolu
Z głową do interesu – wizyta w Tip-Topolu

W Pobiedziskach, niedaleko Poznania mieści się centrala Tip-Topol – dystrybutora urządzeń do serwisów oponiarskich i bieżnikowni. Złożyliśmy firmie wizytę, aby obejrzeć jej rozrastający się magazyn, centrum szkoleniowe, a także fabrykę. Nie każdy wie, że Tip-Topol jest również producentem. Tip-Topol rozpoczął swoją działalność w 1988 r. Wiele polskich przedsiębiorstw, które zaczynały w tamtych czasach już nie […]

Klucze pneumatyczne marki PROXIMA w Tip-Topol
Klucze pneumatyczne marki PROXIMA w Tip-Topol

W sieci sprzedaży firmy Tip-Topol pojawiła się nowa linia kluczy pneumatycznych – PROXIMA. Jest to druga, po INVENTO, marka własna dystrybutora. Pod marką PROXIMA Tip-Topol zaoferuje pneumatyczne narzędzia warsztatowe. Do dyspozycji klientów firma oddaje sprawdzone przez jej partnerów trzy modele kluczy udarowych: ½”, ¾” i 1”. Narzędzia pneumatyczne PROXIMA będą dobrym uzupełnieniem wyposażenia profesjonalnego warsztatu […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Stały klient, 17 kwietnia 2015, 8:55 0 0

No takie nagrody mogą być częściej ! Hasło też bardzo fajne ! Tiptopol nigdy mnie nie zawiódł.

Odpowiedz