NordGlass rozpoczyna sprzedaż w USA

11 października 2011, 9:12

Grupa kapitałowa NordGlass rozpoczyna budowę sieci sprzedaży i dystrybucji w Ameryce Północnej. Za Atlantykiem firma zamierza oferować swój flagowy produkt – czołowe szyby samochodowe marki NordGlass. Ameryka Północna jest już piątym kontynentem, na którym Grupa będzie oferować swoje produkty.

Po udanej ekspansji na rynku europejskim, na którym Grupa uruchomiła już oddziały w Niemczech, Francji, Czechach, Słowacji i Danii, firma rozpoczyna sprzedaż szyb samochodowych na kolejnym kontynencie. Ameryka Północna jest już piątym po Europie, Afryce, Ameryce Południowej i Azji kontynentem na strategicznej mapie rozwoju Grupy.

Ostatnie lata poświęciliśmy na wzmacnianie wiodącej pozycji NordGlass na rynku wymiany i naprawy szyb w Polsce oraz na rozwoju dystrybucji w Europie – mówi Grzegorz Łajca, prezes zarządu Grupy NordGlass. Posiadając stabilne fundamenty w Polsce i Europie jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Postanowiliśmy wejść na największy rynek motoryzacyjny na świecie wierząc, że nasze szyby mają szansę odnieść sukces także za Atlantykiem.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Nowa inwestycja Pilkington w Polsce
Nowa inwestycja Pilkington w Polsce

NSG Group przedstawiła swoje plany rozwoju działalności Pilkington Automotive w Polsce. Jest to kontynuacja ogłoszonego w listopadzie 2010 Strategicznego Planu Zarządzania. W ramach nowej inwestycji w Chmielowie, na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej zostanie wybudowany zakład. Nowa fabryka, oddalona o 30km od starej będzie produkować szyby (przednie, tyle i boczne) do samochodów osobowych i ciężarowych. Celem inwestycji […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!