Regenerowane kompresory klimatyzacji w Inter Cars

8 kwietnia 2015, 12:51

Kompresor tłoczy czynnik chłodniczy w postaci gazowej w układzie klimatyzacji. Dzięki temu możliwe są procesy termodynamiczne, jakie zachodzą w skraplaczu oraz parowniku, dzięki którym „odbierane” jest ciepło z wnętrza pojazdu i wyprowadzane na zewnątrz.

Sprężarka ze względu na warunki pracy podlega stałym przeciążeniom i narażona jest na liczne usterki. Przeciążenie kompresora może nastąpić w skutek niesprawnego zaworu rozprężnego (lub dyszy dławiącej), osuszacza, niesprawnych wentylatorów, skraplacza, czy parownika. Dlatego podczas eksploatacji, często może dochodzić do awarii sprężarek. Ponieważ współczesne kompresory klimatyzacji stosowane w pojazdach są dość skomplikowane, ich naprawą powinni zajmować się specjaliści posiadający zarówno odpowiednią wiedzę, jak i należyte zaplecze techniczne oraz wyposażenie.

Wychodząc z tego założenia, Inter Cars SA stara się zapewnić klientom jak największą dostępność gotowych do montażu sprężarek klimatyzacji. Oferta jest bogata, ponieważ na rynku od wielu lat istnieją wyspecjalizowane w tym zakresie firmy zajmujące się zarówno produkcją nowych, jak i profesjonalną regeneracją wymontowanych kompresorów klimatyzacji i to od klienta zależy, który produkt zaspokoi jego potrzeby. W zeszłym roku Inter Cars wprowadził do swojej oferty kompresory regenerowane Denso Genuine Repaired oraz Thermotec Reman.

Są to kompresory regenerowane w autoryzowanym serwisie Denso. Jest to o tyle ważne, że gwarancją jakości jest zaawansowany proces technologiczny, całkowicie zgodny z zaleceniami tego producenta. Do naprawy używane są tylko i wyłącznie oryginalne zestawy naprawcze i części Denso, niedostępne w ogólnej sprzedaży. Każdy egzemplarz po naprawie przechodzi test szczelności i wydajności na urządzeniu firmy Hartridge. Dzięki temu kompresory po regeneracji zgodnie z technologią Denso są tożsame jakościowo i funkcjonalnie z produktami nowymi, a klient otrzymuje produkt tańszy od nowego z dokładnie taką samą gwarancją.

Asortyment tej linii produktowej stanowią profesjonalnie zregenerowane kompresory przez wykwalifikowanych pracowników, przy użyciu specjalistycznego sprzętu, wysokiej jakości części zamiennych oraz uszczelnień. Proces regeneracji rozpoczyna się od umycia wymontowanej części z wykorzystaniem myjek ultradźwiękowych. Następnie dokonywana jest weryfikacja stanu technicznego korpusu i sprzęgła kompresora. Kolejnym ważnym etapem jest demontaż,podczas którego postępuje się ściśle wedługprocedur producenta. Potem następuje ponowna weryfikacja zużycia elementów wewnętrznych sprężarki. Dalej zostają wymienione elementy eksploatacyjne (m.in. uszczelniacze, uszczelki, płytki zaworowe) oraz te, które zostały zweryfikowane jako niesprawne (tłoki, cylindry, łożyska, zawory ciśnienia, elementy sprzęgła). Następnie urządzenie jest montowane z użyciem nowych podzespołów i przyrządów technologicznych oraz pomiarowych. Końcowym etapem jest sprawdzenie poprawności działania zmontowanego podzespołu i jego wszystkich parametrów istotnych dla dalszego poprawnego funkcjonowania w układzie. Test odbywa się na zautomatyzowanym urządzeniu wykonującym zadane, ściśle określone procedury. Połączenie wiedzy, nowoczesnej technologii oraz oryginalnych części zamiennych daje w efekcie finalnym produkt o parametrach fabrycznych i takiej samej trwałości.

 

Ofertę Denso Reman stanowi kilkanaście numerów referencji kompresorów, np. DCP02006R (zastosowanie: Audi A4, A6, Skoda Superb, VW Passat 11.94-03.08), cena detaliczna 790,30 zł netto. Natomiast oferta Thermotec Reman obejmuje prawie 200 nr referencji. Przykładowy indeks: KTT100195 (zastosowanie: Ford Galaxy, Seat Alhambra, Cordoba, Ibiza, Inca, Toledo, VW Caddy, Golf, Polo, Vento 05.91-03.10), cena detaliczna 629,58 zł netto.

Dowiedz się więcej

MASTER MECHANIC 2015 – przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęte
MASTER MECHANIC 2015 – przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęte

Ruszyła druga edycja konkursu wiedzy technicznej MASTER MECHANIC 2015 – samochody osobowe, organizowanego przez Inter Cars SA. Zgłoszenia do udziału w konkursie przyjmowane są do końca kwietnia br. Konkurs przeznaczony jest dla mechaników zajmujących się naprawą samochodów osobowych, którzy uczestniczą w szkoleniach technicznych Inter Cars SA. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wykupienie przynajmniej trzech miejsc […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 8 kwietnia 2015, 13:59 0 0

Mialem kompresor Thermotec Reman pochodzil 14 miesiecy po czym rozpadlo sie lozysko na kompresorze. Za troche wieksza cene kupilem nowy Nissensa i juz ponad rok spokoj.

Odpowiedz

Ktoś, 23 sierpnia 2018, 21:39 0 0

Tylko że to jest najgorszy chińczyk ;)

Odpowiedz

Anonim, 8 kwietnia 2015, 22:18 0 0

W zeszłym roku Inter Cars wprowadził do swojej oferty kompresory regenerowane Denso Genuine Repaired oraz Thermotec Reman - a kolega poniżej kupił 14 mies. -to chyba wersję testową ...

Odpowiedz

Anonim, 9 kwietnia 2015, 20:49 0 0

moze kolega kryptoreklame uprawia :-)

Odpowiedz

toy, 29 grudnia 2015, 19:33 0 0

Nissens.. -niby taki dobry i solidny a musiałem nowy po kilku minutach pracy wymontować i zareklamować. Niestety aż 4 msc. czekałem na decyzję producenta (Dania) co do uznania reklamacji. Na szczęście była pozytywna -czyli wadliwość uznana.

Odpowiedz

rafek75r, 17 września 2017, 13:26 0 0

Kupiłem Thermotec klima KTT 090053 i po zamontowaniu po 1 godz pracy padła cewka. szok i szrot.

Odpowiedz