Drugi odcinek MotoFocus TV [Mechanik Roku 2011 – relacja]

3 sierpnia 2011, 15:22

Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka MotoFocus TV. Przedstawiamy między innymi relację z finału konkursu FOTA S.A. – Mechanik Roku 2011, a także rozmawiamy o tym dlaczego propozycja zmian w prawie, która przewiduje konieczność homologowania wszystkich części może poważnie zagrozić rynkowi motoryzacyjnemu w Polsce.

 

Osoba kontaktowa w sprawie współpracy przy realizacji programu:

Paweł Małecki
pawel.malecki@motofocus.pl

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

MotoFocus TV odc. 3 – Szkolenia i wyposażenie Bosch
MotoFocus TV odc. 3 – Szkolenia i wyposażenie Bosch

Trzeci odcinek MotoFocus TV poświęcony został produktom kandydującym do tytułu MotoInnowacji. Odwiedziliśmy Centrum Szkoleniowe Techniki Motoryzacyjnej i siedzibę firmy Robert Bosch Sp. z o.o. w której zapytaliśmy o prowadzone szkolenia i najnowsze urządzenie – stół probierczy EPS 708. Przedstawiciel firmy Texa Poland opowiedział o urządzeniach OBD Log i OBD Matrix. Osoba kontaktowa w sprawie współpracy […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 3 sierpnia 2011, 15:41 0 0

ciekawy materiał z labolatorium. Na czym polega to cięcie z wodą?

Odpowiedz

Anonim, 3 sierpnia 2011, 20:15 0 0

niestety ale prowadząca nie poprawiła się od poprzedniego odcinka, nadal zestresowana, nadmiernie gestykuluje.

Odpowiedz

Anonim, 3 sierpnia 2011, 20:41 0 0

też tak uważam.

Odpowiedz

Anonim, 4 sierpnia 2011, 21:50 0 0

Cięcie też zajęcie. Normalna przecinarka z chłodziwem.

Odpowiedz

Anonim, 6 sierpnia 2011, 21:08 0 0

Dobry wieczór.
Uważam że Pani prowadząca wypadła lepiej i jest spory progres.

Mam pytanie odnośnie hmologacji części przez producentów. Dlaczego jest tak że Unia Europejska wymaga homologacji części a nie do końca dba o to kto te części montuje? Co z tego że dana część uzyska homologacje jak zostanie niepoprawnie zamontowana - i taki zły montaż może być przyczyną uszkodzenia pojazdu czy nawet kolizjii dorgowej. Dlaczego w Polsce jest tak że aptekę musi prowadzić "specjalista" z odpowiednimi dokumentami a warszta może otworzyć "piekarz" czy "szewc"? Klient ostateczny tak na prawdę nie ma gwarancji że naprawy jego samochodu dokonuje odpowiedni człowiek.

Pozdrawiam Kuka

Odpowiedz

Anonim, 24 sierpnia 2011, 9:26 0 0

good point

Odpowiedz