Inter-Team dołącza do NEXUS Automotive International

Inter-Team, poprzez członkostwo w Nordic Forum, międzynarodowym konsorcjum dystrybutorów części samochodowych, został członkiem NEXUS Automotive International (N!), międzynarodowej grupy zakupowej z siedzibą w Genewie.

untitled-2

Inter-Team, ogólnopolski doystrybutor części samochodowych i wyposażenia warsztatów z siecią sprzedaży przekraczającą 70 oddziałów, jest członkiem Nordic Forum już od 2009 r. W grudniu 2016 r. Nordic Forum przyłączyło do grupy NEXUS, zrzeszającej obecnie 108 partnerów z branży automotive z całego świata.

– „Dołączenie do międzynarodowej grupy NEXUS pozwoli nam jeszcze lepiej wykorzystywać wspólne volumeny zakupowe i wzmocnić relacje handlowe ze strategicznymi dostawcami.” – zapewnia Anita Niemczyk, Prezes Zarządu Inter-Team.

Nordic Forum jest jednym z sześciu nowych członków, którzy dołączyli do grupy NEXUS w grudniu 2016r. Konsorcjum Nordic Forum zrzesza obecnie 3 firmy – Inter-Team z Polski, FTZ z Danii oraz Hellanor z Norwegii.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

autor / 11 stycznia 2017, 17:55

No proszę. Robi się coraz ciekawsza walka o drugie miejsce.

2 0 odpowiedz

autor / 14 stycznia 2017, 17:47

W rzeczy samej. W dodatku zbiega się to z przystąpieniem AP do Global One. Ciekawie zapowiada się ten rok. O IC nie ma co pisać, inna skala, ale czy upłynie w cieniu konkurencji pomiędzy IT i AP, które to firmy wydają się obecnie intensywnie rozwijającymi się „tygrysami” rynku? Jak w tej sytuacji odnajdą się AD i Groupauto?

1 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 06:23

no to już mamy przynajmniej trzy polskie firmy Nexus-ie …Auto-Land, Inter Parts ( Inter-Land) no i teraz I-T …. ciekawe czy ci pierwsi są z tego zadowoleni ?:) przecież są bezpośrednią konkurencją.

3 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 15:08

Dla pełnej informacji. Oprócz Inter-Landu i Inter-Teamu w strukturach Nexusa w Polsce jest jeszcze Autos. Wszystkie firmy współpracują ze sobą w Polsce i w regionie choćby w kontekście powstałej niedawno strurktury regionalnej Nexusa: N!ACE (Nexus Automotive Central Europe).

0 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 17:03

Założona przez kilku biznesmenow struktura zakupowo-handlowa NEXUS jest niczym w porównaniu z HELLA. Może po prostu IT vel HELLA chce z czasem wysadzić konkurencję w kosmos, bo nie sądzę aby zrzeszone w NEXUS firmy były równorzędnym partnerem dla Grupy HELLA

0 -1 odpowiedz

autor / 15 stycznia 2017, 10:02

Anonim, jak chodzi o wartość firmy, może pojedynczy członkowie Nexusa nie są partnerem dla Helli, ale jako całość – jak najbardziej. I potrzebują się nawzajem, tym bardziej, że Hella (Nordic Forum) przystąpiła na specyficznych warunkach, jednocześnie jako dostawca jak i dystrybutor. Hella- ogólnomarkowy dystrybutor automotive potrzebuje uczestnictwa w grupie zakupowej, bo jako samodzielna firma ma niekorzystną pozycję w przypadku zakupów towarów od dostawców, będących jej bezpośrednią konkurencją. Hella-dostawca skorzysta ze współpracy z grupą zakupową, poprzez powiększenie grupy odbiorców i bardziej stabilne warunki współpracy.

1 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 11:33

Ja prowadzę biznes z maksymą: „nie ufaj niczemu ze słowem ‚inter’ w nazwie”. If u know what i mean. 🙂

4 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 13:42

Nie ważne jaka nazwa tylko atmosfera wewnątrz dla pracowników.

1 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 15:07

A od kiedy to liczył się pracownik w IT?

8 0 odpowiedz

autor / 2 lutego 2017, 19:46

Dokładnie. Śmieciówki, zero szacunku dla pracowników itd Jedynie tabelki się liczą..

3 0 odpowiedz

autor / 12 stycznia 2017, 21:32

Oczywiscie …Autos również…ale jego nie bralem pod uwagę bo nie jest konkurencją dla inter-landu i inter teamu…..Ale te dwie ostatnie….jakos nie wyobrazam sobie wspolpracy …:) w wielu miastach mocno konkurują majac swoje filie

0 0 odpowiedz

autor / 17 stycznia 2017, 20:45

Nie są tam, aby współpracować, ale aby taniej kupować. Teraz będą mogli niektóre marki na tych samych warunkach, więc w „gorących” miejscach może nastąpić klincz, ewentualnie cenowa napinka, kto taniej (dla klientów super!). W pozostałych, neutralnych miejscach będą mogli zwiększyć konkurencyjność wobec innych, ewentualnie mieć lepszą marżę. Dzięki dodatkowemu członkowi może się wzmocnić N!ACE – chociaż Nordic Forum to nie jest polska firma, więc nie wiadomo, czy będą brali uział.

0 0 odpowiedz

autor / 18 stycznia 2017, 15:30

ceny ok, ale to jasne, że są w Nexus również po to, żeby współpracować.. Czy parę lat temu przewidywaliście, że Auto Land może tak się dogadać z Inter Partsem? też się wydawało niemożliwe.. A jednak.

0 0 odpowiedz