Auto Partner dołączy do międzynarodowej grupy zakupowej?

Firma Auto Partner SA negocjuje warunki przystąpienia do niedawno utworzonej międzynarodowej grupy zakupowej Global One Automotive.

Grupa GlobalOne to dysponujący dużym kapitałem, nowy gracz na międzynarodowym rynku dystrybucji części motoryzacyjnych. O jego powstaniu informowaliśmy w czerwcu. Grupa stworzona przez niemiecką spółkę Wessels&Müller i amerykańskiego dystrybutora SSF oferuje swoim członkom współpracę z największymi producentami części na świecie.

– „Przynależność do grupy zakupowej, jeszcze tej rangi, to dla nas nie tylko prestiż, ale przede wszystkim dostęp do międzynarodowego know-how." – mówi Aleksander Górecki, Prezes Zarządu Auto Partner S.A. – „Będziemy dalej wdrażać najlepsze praktyki wewnątrz spółki jak i promować je u naszych partnerów w celu głębszej penetracji rynku." – dodaje Prezes.

Potencjalna przynależność do GlobalOne może dać spółce możliwość poszerzenia oferty o nowe marki, do których dostęp jest ograniczony i możliwy wyłącznie dla największych światowych dystrybutorów.

– „Również wsparcie merytoryczne oraz realne biznesowe benefity takie jak możliwość generowania wyższej marży to potencjalne korzyści jakie stoją przed nami." – tłumaczy Piotr Janta, Członek Zarządu, nadzorujący Pion Sprzedaży w Auto Partner.

Dowiedz się więcej

GlobalOne – nowa grupa zakupowa na rynku części
GlobalOne – nowa grupa zakupowa na rynku części

Na rynku dystrybucji części motoryzacyjnych pojawiła się nowa grupa zakupowa. Powołana pod nazwą GlobalOne organizacja od samego początku może być silnym graczem. Wskazuje na to pozycja jej założycieli. Gdy w 2014 roku, jeden z największych dystrybutorów części samochodowych w Europie – Trost – został przejęty przez spółkę Wessels Müller, wiadomo było, że międzynarodowy rynek dystrybucji […]

Nowy katalog w Auto Partner SA
Nowy katalog w Auto Partner SA

We wszystkich filiach Auto Partner dostępny jest już aktualny katalog „Wybrany asortyment jesienno-zimowy – katalog produktów Auto Partner SA”. Katalog ma charakter uniwersalny – znalazły się w nim wyselekcjonowane produkty, które pozwolą klientom zapoznać się z rozpiętością asortymentu AP w danych podgrupach, takich jak oferta zimowa, oferta warsztatowa, kosmetyka samochodowa, akumulatory, oleje hydrauliczne, oleje silnikowe […]

BM Catalysts – nowość w ofercie dystrybutora
BM Catalysts – nowość w ofercie dystrybutora

Oferta Auto Partner SA została rozszerzona o kolejnego dostawcę elementów układów wydechowych – BM Catalysts. Firma BM Catalysts specjalizuje się w produkcji filtrów cząstek stałych, katalizatorów oraz rur kolektorowych i jest największą niezależną fabryką tych produktów w Europie. Większość referencji BM zawiera niezbędny zestaw montażowy, który ułatwi proces wymiany oraz da gwarancję niezawodnego montażu.

Komentarze

autor / 3:20, Październik 20 2016

No to pozamiatane ma reszta. Klaruje nam się 2 gracz na rynku jak Auto Partner dostanie luka, ine czy ate.

0 odpowiedz

autor / 7:04, Październik 20 2016

No, wreszcie rośnie konkurent dla IC ! Tylko czy mają tyle kasy aby stać się mocnym graczem ? czy to tylko machanie szabelką ??

0 odpowiedz

autor / 8:28, Październik 20 2016

Do IC mają jeszcze daleko ogólnie cała konkurencja. IC jest tak 5 lat do przodu przed konkurencją. Wszyscy mocno gonią ale… 🙂

0 odpowiedz

autor / 8:20, Październik 22 2016

Taaaa, przystąpią do grupy zakupowej i dostaną około 71 mln…..
Czyli się sprzedają !! A fota jak od arabów…..

0 odpowiedz

autor / 2:51, Październik 28 2016

Integrujemy oprogramowanie różnych firm motoryzacyjnych i w kwestiach technicznych IC jest zamknięte samo w sobie. Pozyskanie danych to droga przez mękę, natomiast AP daje taką możliwość jest bardziej otwarte i dlatego mali z nimi chcą i współpracują.

0 odpowiedz

autor / 1:56, Listopad 3 2016

Prawda jest taka że mali zawsze będą handlować z tymi którzy są szybsi w dostawie a przy okazji fajnie by było gdyby mieli tani towar, i to jest cała prawda.
Dla tego jest taka gonitwa z otwieraniem oddziałów dla tego IC ma ich ponad 200 w Polsce( a reszta AP, IT, HART stara się ich gonić) aby być szybko u mechanika bo mechanik nie ma magazynu i wszystko zamawia na wczoraj i tu nie zawsze liczy się cena taki mały brak organizacji u naszych mechaników a może po prostu są tak rozpieszczeni przez hurtownie i dostawy po 5 razy dziennie :).
A sklepy i regionalne hurtownie no cóż dla nich pozostają MP IP itp.

1 odpowiedz