Promocyjna akcja Proline

Będąca częścią ogólnopolskiej kampanii „Akcja Promocyjna PROLINE dla Mechaników” nabiera tempa. Rozpoczęta pod koniec września promocja oferuje klientom możliwość zapoznania się z asortymentem marki PROLINE oraz promocyjny zakup narzędzi i elementów wyposażenia warsztatu.

Zainicjowany przez firmę PROFIX, ogólnopolski program wspierania partnerskich relacji biznesowych, ma na celu zachęcenie warsztatów samochodowych do korzystania z oferty narzędziowej placówek handlowych działających w ramach programu "Sklep Patronacki PROLINE". W zamian za dokonywane zakupy narzędzi PROLINE, uczestnicy Akcji otrzymują ubrania robocze marki LAHTI PRO.

– "Już od początku trwania akcji zauważyliśmy duże zainteresowanie informacjami oraz ciekawostkami technicznymi, które wysyłamy za pośrednictwem newsletterów. Wiadomości wysyłane drogą mailową docierają do kilku tysięcy mechaników i warsztatów. Uzyskujemy współczynnik otwarcia listów na poziomie nawet kilkudziesięciu %, co jest rewelacyjnym wynikiem. Przez kilka tygodni trwania akcji zanotowaliśmy również skokowy wzrost odwiedzin naszej strony internetowej marki PROLINE." – informuje Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu w firmie Profix.

Pierwsze nagrody za zakupy dotarły już do uczestników akcji i większość z nich pracuje już na co dzień w ubraniach roboczych LAHTI PRO.

Akcja Promocyjna PROLINE trwa do końca roku. Warunkiem niezbędnym do otrzymania wybranych artykułów promocyjnych jest rejestracja na stronie internetowej przygotowanej specjalnie do tej akcji (www.promocja.proline-tools.pl).

Dowiedz się więcej

Promechanik wybiera mądrze
Promechanik wybiera mądrze

Ruszył ogólnopolski program wspierania partnerskich relacji biznesowych. Jego organizatorem jest firma Profix, właściciel takich marek jak PROLINE, LAHTI PRO i TRYTON. Akcja ma zachęcić warsztaty samochodowe do korzystania z oferty narzędziowej placówek handlowych działających w ramach programu „Sklep Patronacki PROLINE”. Wysokiej jakości produkty dostępne od ręki i liczne promocje to tylko kilka argumentów przemawiających za […]

Komentarze

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy!