Czwarta edycja konkursu na najlepszego doradcę serwisowego zakończona

2 marca 2010, 0:00

Firma Bosch, jak co roku, przeprowadziła konkurs na najlepszego doradcę serwisowego sieci Bosch-Service. W czwartej edycji udział wzięło ponad 120 doradców, w tym kobiety. Najbardziej profesjonalnym i troszczącym się o klienta uczestnikiem konkursu został pan Marcin Zenowicz z Bosch Car Service Rożeń w Bytomiu.

W konkursie na najlepszego doradcę serwisowego sieci Bosch-Service mogą wziąć udział wszystkie warsztaty sieci. Sprawdza on wiedzę i umiejętności uczestników oraz daje im możliwość weryfikacji umiejętności obsługi klienta.

W grudniu 2009 roku odbyła się czwarta edycja konkursu. W pierwszym etapie, który ma charakter internetowego testu, należało wykazać się podstawową wiedzą z zakresu profesjonalnego kontaktu z klientem oraz szczegółową znajomością procesu obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Etap drugi, do którego zakwalifikowała się blisko połowa uczestników – 61 osób, odbywał się w tym samym czasie w trzech miastach – Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie i polegał na rozwiązaniu testów poszerzonych o zadania praktyczne: przeprowadzenie rozmowy telefonicznej z klientem czy sprzedaż produktów z oferty Bosch.

Do finału awansowało 12 osób z najlepszymi wynikami. Wszyscy spotkali się w nowej siedzibie firmy Bosch w Warszawie, przy ulicy Jutrzenki, gdzie przed uczestnikami postawiono trudne zadania praktyczne w warunkach naśladujących ich prawdziwą, codzienną pracę. Finałowe zadania obejmowały poszczególne etapy procesu obsługi klienta i były oceniane przez jury złożone zarówno z pracowników firmy Bosch odpowiedzialnych za rozwój koncepcji Bosch-Service w Polsce, jak również przez niezależnych ekspertów motoryzacyjnych.

W roku 2009 zwycięzcą konkursu został pan Marcin Zenowicz z Bosch Car Service Rożeń w Bytomiu. Nie było to jego pierwsze zwycięstwo – pan Marcin był także zwycięzcą drugiej edycji konkursu z roku 2007 oraz finalistą trzeciej. Drugie miejsce na podium zajął pan Piotr Rutkowski z Bosch Car Service Polmozbyt w Olsztynie, także będący uczestnikiem finału trzeciej edycji konkursu. Trzecie wyróżnienie trafiło w ręce kobiety – pani Barbary Różalskiej z Bosch Car Service RS Bosch Service z Wrocławia, która na tej samej pozycji uplasowała się również w roku 2008.

Troje laureatów otrzymało nagrody rzeczowe z oferty koncernu Bosch, a właściciele warsztatów Bosch Service, w których pracują laureaci, również otrzymali nagrodę – uzupełnienie wyposażenia technicznego ich serwisów.

Program szkoleń nietechnicznych, którym od siedmiu lat objęta jest sieć warsztatowa, obejmuje jakość obsługi klienta, psychologię kontaktu z klientem w trudnych sytuacjach, a także poruszają zagadnienia benchmarkingu oraz analizę warsztatową i szkolenia menedżerskie.

W Polsce warsztaty pod szyldem Boscha istnieją od roku 1992. Dziś jest ich już blisko 300, oferują usługi z zakresu elektrotechniki i elektroniki samochodowej, napraw układów ABS/ASR/ESP, diagnostyki silników benzynowych i Diesla, układów hamulcowych, przeglądów okresowych, obsługi klimatyzacji i napraw typowo mechanicznych. Pomimo usług dorównujących jakością ASO, warsztaty Bosch są tańsze. Więcej informacji na temat warsztatów i konkursu można znaleźć na stronie www.bosch-service.pl.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!