Nowa platforma serwisów naprawczych Unique Service Partner

Unique Service Partner to operator platformy serwisów blacharsko – lakierniczych i wymiany szyb. Sieć obejmuje ponad 100 placówek ASO i warsztatów niezależnych oraz 300 punktów wymiany szyb w całym kraju. 

USP oferuje usługi dla klientów poszukujących partnerów do naprawy samochodów ze środków własnych. W przypadku zdarzenia komunikacyjnego i likwidacji szkód w ramach polis OC lub AC. Unique Service Partner przeprowadza w imieniu klienta czynności formalne, związane z likwidacją, oględzinami i wypłatą odszkodowania. Wsparcie to jest bezpłatne, a rozliczenie odbywa się bezgotówkowo. Firma oferuje darmowy samochód zastępczy na okres naprawy. W ofercie USP znajduje się pomoc assistance oraz inne usługi niestandardowe, związane z likwidacją szkód komunikacyjnych.

Proces likwidacji szkody wygląda następująco:  

  1. przyjęcie zgłoszenia,
  2. zorganizowanie usługi holowania do najbliższego terytorialnie warsztatu,
  3. wydanie samochodu zastępczego na czas naprawy pojazdu uszkodzonego,
  4. kontakt z zakładem ubezpieczeń,
  5. organizacja oględzin i oceny technicznej pojazdu, wraz z przygotowaniem dokumentacji szkodowej,
  6.  naprawia uszkodzonego samochodu i uzyskaniu wypłaty odszkodowania.

Firma udziela wsparcia w dochodzeniu roszczeń z OC sprawcy i oferuje pomoc prawną w przypadku odmowy wypłaty lub jej pomniejszenia, zarówno z polisy OC sprawcy, jak i ubezpieczenia dobrowolnego Autocasco. Klient otrzymuje pełen raport o wykonanej naprawie, może również na bieżąco obserwować przebieg szkody w dedykowanej aplikacji szkodowej. Do USP należy ok 100 warsztatów blacharsko-lakierniczych oraz 300 punktów z wymianą szyb.

Do sieci USP w ramach napraw blacharsko-lakierniczych mogą być przyjmowane samochody osobowe, ciężarowe, dostawcze i terenowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton. Naprawy blacharsko – lakiernicze opatrzone są minimum dwuletnią gwarancją.

Oferta Unique Service Partner jest kierowana do klientów indywidualnych oraz firm leasingowych i flotowych, a także małych i średnich przedsiębiorstw. USP udostępnia elektroniczny system szkód. Osoby zarządzające flotą samochodową mogą na bieżąco zgłaszać kolizje i monitorować cały proces likwidacji szkód (np. wykonanie oględzin, kosztorysu, kontakt z warsztatem), a także uzyskują dostęp do wszystkich pism i dokumentów. W ramach systemu można zlecić tworzenie szczegółowych raportów w żądanym przedziale czasowym.

O szczegółach i warunkach współpracy z Unique Service Partner można dowiedzieć się na stronie www.uniqueservicepartner.pl

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

autor / 1 sierpnia 2017, 16:29

Unique Service Partner znamy od kilku tygodni – pomogli nam wyciągnąć od ubezpieczyciela większą kwotę z OC. Co ciekawe – to wyszło przypadkiem, załatwiali nam formalności związane ze stłuczką. Padło pytanie o poprzednie szkody – pokazaliśmy co się stało, ile dostaliśmy. Byli prawie pewni, że wyciągną większą kwotę od ubezpieczyciela. I wyciągnęli.

0 -1 odpowiedz

autor / 2 sierpnia 2017, 16:26

A na jakiej zasadzie odzyskują te pieniądze z zaniżonych wypłat z polisy? W sensie – płaci się jakąś stałą kwotę, czy jest to zależne od tego, co odzyskają? Jeśli to drugie, albo w grę wchodzi jakaś niewielka opłata, to chętnie byśmy spróbowali – mieliśmy w tym roku dwie stłuczki. Ile płaciliście Unique Service Partner?

0 0 odpowiedz

autor / 17 sierpnia 2017, 16:57

Dobrze, że to tym piszecie. Ludzie nie mają pojęcia o tym, że istnieje coś takiego, jakUnique Service Partner i że nie trzeba się formalnościami związanymi ze stłuczkami zajmować samodzielnie. Ja też nie miałem świadomości – załatwili nam auto zastępcze, wypłatę z polisy. Aktualnie pracują nad uzyskaniem większej kwoty z OC za poprzednią stłuczkę – wyraźnie nam ją zaniżono.

0 0 odpowiedz

autor / 18 sierpnia 2017, 08:28

To całe Unique Service Partner powinno puścić reklamę w TV. Przecież gdyby ludzie wiedzieli, że ktoś im zapewni auto zastępcze, zorganizuje holowanie, naprawę auta i wypłatę środków z ubezpieczenia, a wszystko za darmo, to w żadnym przypadku nie zajmowaliby się tym sami. Wiem ile to trwa – sam brałem specjalnie po to dwa dni wolnego!

0 0 odpowiedz