Continental wybrał najlepsze serwisy 2016 roku

30 czerwca 2017, 14:10

Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.

Ranking najlepszych serwisów oponiarskich w Polsce jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci Conti360˚ oraz w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami.

Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standardem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia – „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w 2016 roku.

W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360˚ otrzymało pięć najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce:

  • Pneumaster z Brzezia w regionie południowo-wschodnim,
  • Active z Gdańska w regionie północno-wschodnim,
  • JMK z Poznania w regionie północno-zachodnim,
  • Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo-zachodnim, po raz drugi z rzędu,
  • Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz trzeci z rzędu.

Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360˚ oraz profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów:

  • Korzonek z Radzionkowa, w regionie południowo-wschodnim,
  • Elear z Gorzowa Wielkopolskiego, w regionie północno-zachodnim,
  • Gumiland z Lubina, w regionie południowo-zachodnim,
  • Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym.

Nagrodę „Debiut Roku” dla najlepszych serwisów oponiarskich, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360˚, przyznano:

  • ArtMech z Krzewentu, w regionie północno-wschodnim,
  • Best Drive Mrotek z Piły, w regionie północno-zachodnim.

– Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360˚ wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług – powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!