Produkty Xenotec w ofercie Foty

3 lutego 2009, 0:00

Na początku 2009 roku firma Fota S.A. wprowadziła do swojej oferty żarniki ksenonowe XenoTec. Fota jest wyłącznym dystrybutorem produktów tej marki w Polsce. Obecnie w ofercie znajdują się palniki D2S i D2R do samochodów z oryginalnymi instalacjami ksenonowymi. Zestaw ten będzie wzbogacany o kolejne żarniki.

Wszystkie produkty XenoTec wykonane zostały w technologii Xenon HID (od ang. High Intensity Discharge, czyli wysoka siła wyładowcza). Jest to obecnie najnowocześniejsza technologia oświetleniowa stosowana w motoryzacji. System Xenon HID wytwarza światło dzięki umieszczeniu gazu ksenonowego i halogenków metalu w rurce wyładowczej, stanowiącej element palnika Xenon HID. Znajdujące się wewnątrz rurki elektrony zderzają się z atomami metalu, wytwarzając promieniowanie, które daje aż trzykrotnie większy efekt świetlny niż standardowy halogen.
Żarniki dostępne w ofercie Foty emitują światło o barwie odpowiadającej temperaturom 4300 K oraz 6000 K.

Dla partnerów handlowych Foty z pewnością istotna jest informacja, iż niezależnie od typu oraz barwy cena detaliczna żarników wynosi 150 zł brutto.

Użytkowników samochodów do stosowania żarników XenoTec powinny przekonać argumenty związane z bezpieczeństwem jazdy. Dzięki dłuższemu i szerszemu strumieniowi światła żarniki te umożliwiają bowiem wcześniejsze i dokładniejsze rozpoznawanie przedmiotów, rowerzystów, pieszych, pojazdów i innych obiektów znajdujących się na drodze. Przy dużych prędkościach światła HID dają kierowcy aż do sekundy więcej na reakcję na zagrożenia drogowe.

Czyste, białe światło wytwarzane przez żarniki XenoTec przypomina światło dzienne. W świetle tym oznaczenia i znaki drogowe są o wiele bardziej widoczne niż w świetle żarówek konwencjonalnych .

Za stosowaniem żarników XenoTec przemawiają także argumenty ekologiczne i ekonomiczne: zużywają one ponad 50% mniej energii od żarówek standardowych, a mają siedmiokrotnie dłuższą trwałość.

W systemie sprzedaży Foty żarniki XenoTec oznaczone są następującymi indeksami:
XEN D2R-4300K
XEN D2R-6000K
XEN D2S-4300K

XEN D2S-6000K

Żarniki XenoTec objęte są 24-miesięczną gwarancją. 

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

Jednak Fota ma sie nie tak żle.
Rok 2009 to bedzie przełom

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

Fota ?? Co to takiego ?? :)

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

Masz rację Fota nie ma się tak źle, nawet im się udało wprowadzić nową linię żarówek - są mocni ;)

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

Wiekszość tu reprezentuje małe bankrutujące sklepiki.
Tylko IC, Fota i MotoProfi maja przyszłość

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

tak Fota ma się doskonale :)))
Zwróćcie uwagę na sformułowanie "dla partnerów handlowych Foty"
Chyba tekst jest z czasów grupy fota, bo po tym jak ich wszystkich oszukał już nie ma partnerów

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

jak na dzis to ic i fota nie ma zadużej przyszłosci w kryzysie gdzie akcje spadły na łeb

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

A co tego mają akcje.
Wszystko leci na ryj czy dobra czy zła spółka.
Ważne jest to że tylko najwieksi przetwają kryzys.
Zamkną oddziały zwolnią ludzi ale przetwają

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

A co tego mają akcje.
Wszystko leci na ryj czy dobra czy zła spółka.
Ważne jest to że tylko najwieksi przetwają kryzys.
Zamkną oddziały zwolnią ludzi ale przetwają

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2009, 0:00 0 0

A co tego mają akcje.
Wszystko leci na ryj czy dobra czy zła spółka.
Ważne jest to że tylko najwieksi przetwają kryzys.
Zamkną oddziały zwolnią ludzi ale przetwają

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

Panowie!!! A czemu mieła by ta Fota sie tak źle??? Wcale nie są tacy słabi, koszą inne hurtownie asz dzwoni. Zmieniło się w wewnątrz w frmie na dobre, oj na dobre!!!

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

Bogdan sprzedał akcje. jak były na maxie. a teraz ...... chciał odkupic ale po co..... bankruta który chandluje chinskim dziadostwem z koniczynką !!!

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

No właśnie zgadzam się z powyższym, jedynym źródłem sprzedaży dla Foty powinny pozostać filie, a kto niezależny jeszcze od nich kupuje jest po prostu zwykły naiwniakiem, który wrogowi pakuje kasę do kieszeni.

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

fota ma partnerów? chyba naiwniaków, których za chwile wykończy wstawieniem swojej hurtowni

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

Do "bbb" na początek proponuję parę lekcji z ortografii zanim zaczniesz smarować o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia!
Do "bok" nie za bardzo wiesz co oznacza pojęcie partner handlowy i kto może nim być!

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

płaccie panawie w terminie a zaden kryzys was nie ruszy a FOTA napewno wam pomoze w trudnych chwilach

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

a gdzie mam kupowac, jesli nie we Fota albo IC??

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

Istnieje przynajmniej 5 innych hurtowni oferujących znacznie więcej niż Fota i IC

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

Pokaż mi chociaż jedną hutrownie w której jest wiecej niż w IC i Focie.
Obie te firmy mają setki milionów złotych zapakowane w towar który jest dostępny od ręki.
W małych firemkach musisz czekać przynajmniej dwa dni a części nietypowe i tak biorą od IC i Foty

Odpowiedz

Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0

Pokaż mi chociaż jedną hutrownie w której jest wiecej niż w IC i Focie.
Obie te firmy mają setki milionów złotych zapakowane w towar który jest dostępny od ręki.
W małych firemkach musisz czekać przynajmniej dwa dni a części nietypowe i tak biorą od IC i Foty

Odpowiedz

Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0

Własnie - setki milionów na magazynie :) trafiłes w sedno loko.
Sam jestem ciekaw czy Fota przeżyje i czekam z niecierpliwością na wyniki za IV kwartał :)

Odpowiedz

Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0

Samom,
jak się interesujesz giełdą to wiesz, że Fota straciła na opcjach walutowych w IV kw około 11mln wiec wynik za ten kwartał to bedzie jakiesz od -9 do -14mln.

Ale popatrz tylko na jedną rzecz.
W ramach restrukturyzacji Fota ma się pozbyć z magazynów towaru za kilkadziesiąt milionów, zwalnia teraz juz jakies 80 osób i zamyka oddziały.
Te oszczedności pozwolą Focie bez problemu wyjść z opresji.

Odpowiedz

Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0

Czy może ktos z Was ma kłopoty z komputerem po aktualizacji programu IC_KATALOG ? Mój komputer strasznie się zawiesza!

Odpowiedz

Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0

Fota - przeżyje, duży facet

Odpowiedz

Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0

Jasne, że przeżyje tylko rekiny przeżyją, wszyscy teraz dostają w zad, czekamy do kwietnia, wiele oddziałów nadal przynosi zyski i to duże. Zamknięcie oddziałów nierentownych tylko pomoże tym którzy cisną zdrowo. Poszerzy się im rynek, a ludzie tam pracujący będą mieli większe pole do popisu. Jeżeli tylko klienci wywiążą się z płatności to zadłużenie spadnie radykalnie. Jak wielu jest klientów którzy dzięki pomocy Foty rozbudowali sobie zakres usług, narzędzia, urządzenia, umowy. Duże i małe warsztaty dostały tak wiele. A co do Kagera może to i chiny ale ludzie to kupują i rzadko zdarza się narzekanie i reklamacja. Myślę, że to i tak dużo mniejsze chiny niż produkt HART czy 4-max. Pozdrawiam wszystkich Fociarzy i życzę im samych sukcesów a tym co piszą jakieś tam pirdo... o Focie mówię "i tak będziecie w Focie kupować, tak jak w Hart, IC czy AP.

Odpowiedz

Anonim, 7 lutego 2009, 0:00 0 0

hmm... ciekawe komentarze i powiem jedno sa miasta w ktorych dominuja rozne hurtownie. U mnie w miescie Kuj-Pom (nic szczegolnego) Fota słabnie w sile natomiast IC odwrotnie obroty znacznie w gore, a pracownikow sie szanuje i maja dobre wynagrodzenia. Wiem bo chwile wczesniej praowalem w mniejszej hurtowni:( ale to tylko przykład pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 7 lutego 2009, 0:00 0 0

ale Ty jesteś chłopie ideologicznie wyprany. Tak wierzysz w Fotę? To dlaczego u wielu dostawców jest zablokowana bo nie płaci? Dlaczego u dostawców w PL ma włączoną opcję: TYLKO ZA GOTÓWKĘ??
Chłopie popatrz co się dzieje: nie ma kasy, nie ma towaru, nie ma klientów. Kto mądrzejszy to szykuje sobie furtkę, ucieka jak szczur z tonącego okrętu.
Popatrz dookoła i postukaj się w czoło.

Odpowiedz

Anonim, 9 lutego 2009, 0:00 0 0

a kto teraz jest niezablokowany. a co do wyprania to co ty możesz wiedzieć, nie znasz mnie a w czoło to się ty będziesz pukał w okolicy kwietnia. Bo po co ta dzisiejsza zagrywka ze zmianą stanowisk, oraz wiele innych posunięć. Kryzys zawsze był, powoli zaczynają układać cały ten bałagan. Łatwo sądzić jak się czyta tylko początki wiadomości i nie analizuje, która spółka teraz przynosi zyski na giełdzie może IC czy Hart czy wiele innych firm "dobrze się ma". Jasne gdyby nie takie barany jak Grabowski to może i by było lepiej już wcześniej. Dadzą radę :D. A co do tego TYLKO ZA GOTÓWKĘ jeszcze chwilę. I tak na koniec chłopa to sobie u siebie na roli poszukaj. Pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 9 lutego 2009, 0:00 0 0

Ok HART nie jest na giełdzie poniosło mnie .

Odpowiedz

Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0

a INTERCARS wstrzymał emisję akcji, od dłuższego czasu daje sobie spokój kolego chyba nie śledzisz giełdy ? Nie wypowiadaj się albo idź przewietrz się trochę

Odpowiedz

Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0

oj kolego wyprany jesteś, wyprany. Do ostatniego dnia będziesz wierzył w te bajki.
Swoją drogą, to szacunek za wierność firmie. Dobrze mieć takich pracowników

Odpowiedz

Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0

Panowie ktoś jakiś czas temu powiedział podaczas wyborów nie będzie nieczego i konon realizuje swój wyborczy plan fota, AD i inni mu w tym pomagają.....

Odpowiedz