BILSTEIN na Automechanice w Dubaju

4 maja 2017, 11:18

Na początku maja w Dubaju odbędzie się kolejna edycja branżowych targów Automechanika. Na przykładzie oferty amortyzatorów i zestawów zawieszenia BILSTEIN prześledzić można z czym mierzą się mechanicy w tamtejszym regionie świata.


Automechanika nierozerwalnie kojarzy się z odbywającymi się co dwa lata targami we Frankfurcie nad Menem. Bez wątpienia jest to wówczas najważniejsze miejsce spotkań branży aftermarketu, gdzie producenci prezentują swoje najnowsze rozwiązania i produkty. Automechanika to również cykl targów, odbywających się w międzyczasie w różnych regionach świata. Najbliższą edycję, w dniach 7-9 maja, zaplanowano w Dubaju. Firma BILSTEIN jest przygotowana pod kątem wymagań tamtejszego rynku.

Współczesny Dubaj to super nowoczesne miasto, na którego ulicach królują samochody z segmentu premium. Ich luksus mierzony jest wysokim poziomem zaawansowania technicznego i użyciem najwyższej jakości części. Jednak i one ulegają naturalnemu zużyciu i wymagają wymiany. Na centralnym miejscu stoiska BILSTEIN stanie flagowa limuzyna BMW serii 7 w wydłużonej wersji nadwozia. Firma z Ennepetal oferuje do niego kompleksowe zawieszenie OE przeznaczone na aftermarket.

W prezentowanej w Dubaju ofercie szczególne miejsce zajmą też referencje BILSTEIN B3 do modeli z zawieszeniem pneumatycznym. To rozwiązanie gwarantuje niespotykany komfort jazdy samochodem, który wielu kierowców porównuje do uczucia wrażenia płynięcia w powietrzu. Stąd też wzięło się jego potoczne określenie „Skyhook”. Na targach Automechanika we Frankfurcie swoją światową premierę miały sprężarki BILSTEIN przeznaczone do tego rodzaju zawieszenia.

Dubaj kojarzy się również z terenami pustynnymi, na których najlepiej sprawdzają się pojazdy o właściwościach terenowych. Amortyzatory i kompletne zawieszenia typu off-road to kolejny ważny element prezentacji BILSTEIN na tamtejszej edycji targów Automechanika. Obok rozwiązań stworzonych z myślą o jeździe w terenie, jak nowe B8 8100 Bypass czy B8 8112 Zone Control CR, dużą popularnością cieszą się referencje wydłużonych amortyzatorów B8. Ich montaż w miejscu fabrycznych pozwala na bezpieczne podniesienie zawieszenia samochodu.

Innymi najczęściej wybieranymi rozwiązaniami BILSTEIN na tamtejszym rynku, są amortyzatory do samochodów z aktywnie regulowanym zawieszeniem oraz seria B6, czyli ulepszone pod kątem właściwości jezdnych zamienniki.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Kovic, 8 maja 2017, 16:26 1 0

Mack3, Kato1
na pewno cieszysz się jak klient przychodzi z listą wszystkich lokalnych sklepów ( lub warsztatów ) z cenami wypisanymi w rządku.
Najlepiej aby hurtownia ( jakakolwiek ) trzymała wysokie stocki, miała cuda, dostarczała 10 razy dziennie, miała super katalog i pracowała charytatywnie...

Odpowiedz

Dystrybutor, 15 maja 2017, 7:59 0 0

Witam , słuchając waszych wypowiedzi jako przedstawiciel dystrybutora odniosę się do paru kwestii.
Co do dobrej wyszukiwarki - jak ktos chce to sobie poszuka bez problemu , kazdy może sobie wykupić tecdoca czy programy po Vinach , a że trzeba zapłacić to osobna sprawa. Najbardziej roszczeniowi są tu sklepikarze , którzy by chcieli takie rzeczy najlepiej za darmo od dystrybutora . Do tego jeszcze kupić po cenie zakupu dystrybutora ,że by potem sprzedać klientowi/jeleniowi ostatecznemu z nie wiadomo jakim zyskiem . Nawet jak ma juz te narzędzia to i tak jest telefon do hurtowni bo wiedza się skończyła. Drodzy Państwo myslicie ,że Vin jest taki idealny ? Nie do końca . Sprawdzałem kiedyś filtr oleju do VW , po Vinie pokazało dwie opcje które mogły być , a katalog papierowy trzeci typ który akurat okazał się prawidłowy . Także różnie z tym .
Kolejna kwestia , panowie sklepikarze dystrybutorzy raczej nie pójdą wam na rękę , nie wiem czy zauważyliście , że obecnie kilkunastu największych graczy na rynku stopniowo rozbudowuje sieci swoich oddziałów i powoli ale konsekwentnie realizuje się polityka jaką wieszczono juz ponad 10 lat temu. Dąży się do eliminowania sklepów , tam gdzie mieliście po wioskach swoje królestwa , tam wkraczają hurtownie . Znam wielu sklepikarzy którzy poobrażali się na hurtownie jak te otwierały im pod nosem oddziały, ale i tak gdzieś muszą kupować .
A co do cen to moi drodzy , hurtownie wprowadzaja wiele swoich nowych marek po to żebyś sklepikarzu kupił filtr do opelka za 5,99 , a marży i maja więcej niż Ci się wydaje . Nie mówiąc już o droższych rzeczach typu amortyzatory . To właśnie wojna cenowa doprowadziła do tego ,że mamy coraz gorszy towar chiński , a traci najwięcej kto? Klient ostateczny

Odpowiedz