Centrum logistyczne Gordon na Śląsku gotowe

Hurtownia Motoryzacyjna Gordon uruchomiła w Rudzie Śląskiej pierwszy na Śląsku, a drugi na południu Polski magazyn wysokiego składowania o powierzchni 5000 m.kw.

Działający w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne magazyn, posiada infrastrukturę logistyczną, która w połączeniu z wysoko wykwalifikowaną kadrą pozwoli sprostać wymaganiom Klientów zapewniając, szeroki dostęp do asortymentu oferowanego przez spółkę.

Magazyn zlokalizowany jest przy jednej z głównych tras aglomeracji śląskiej, co zapewni spółce możliwość realizacji ambitnych celów związanych z dystrybucją części na rynki lokalne jak i rozszerzenie działalności w pobliskich Czechach, Słowacji oraz innych regionach Europy. W najbliższym czasie, strategia dystrybutora skupi się na inwestycjach związanych z budową kolejnych centrów logistycznych, które pozwolą zwiększyć efektywność dostaw do Klientów na terenie całego kraju oraz na rynki zagraniczne.

RUDA ŚLĄSKA (41-700)
Aleja Powstań Śląskich 34
Tel. 32 506 51 10
ruda.slaska@gordon.com.pl

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

autor / 13 kwietnia 2017, 16:54

Ostatnie dni, jak był u mnie pewien pan z MP i deklarował jak to nikt im nie podskoczy i w kraju nie mają konkurencji. Wygląda na to, że niedługo nawet na śląsku ich nie będzie. Obchodza hurtownie i do warsztatów drogi szukają a sieci nie mają. Zobaczymy kto kogo bardziej potrzebował.

22 -1 odpowiedz

autor / 14 kwietnia 2017, 19:48

Jak to nie mają sieci? 750 profi auto serwis jest. Nikt nie ma takiej sieci. Nawet cars przez 20 lat takij nie zbudował

1 -3 odpowiedz

autor / 15 kwietnia 2017, 13:10

Cars zbudował. Cztery sieci. Razem mają ok 1017 warsztatów.

4 0 odpowiedz

autor / 15 kwietnia 2017, 18:58

No to po swietach profi auto serwis będzie miał 1100 punktów.
I pozamiatane

7 -1 odpowiedz

autor / 15 kwietnia 2017, 13:48

Profi, nie ma co przesadzać z tą siecią, to była szybka i desperacka zbieranina. W mojej okolicy jako profiautoserwis oznakowane są: dwa garaże, jedna stodoła, i tylko jeden normalny warsztat, który ma aż… dwa stanowiska. Jeśli to ma być alternatywa dla współpracy z hurtowniami, to ja się kompletnie nie znam. No chyba, że ktoś mi powie, że przystąpienie do tej sieci oznacza kupowanie tylko w MP.

15 -1 odpowiedz

autor / 17 kwietnia 2017, 16:48

No niestety z takimi warsztatami handlujemy ale ma to swoje plusy.
Kierownik z profila każe tylko się towarować i towarować. Oni nie moga zrozumieć ze wolę zamiast mrozic kade wziac 3razy dziennie z carsu 2 razy dziennie z timu i 2 razy z partnera. Oni dowioza mi tylko nocą. Tracą na tym ok4-5 tys dziennie.
Ale wiedzą lepiej.

10 -1 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 16:53

U mnie jest 5 garaży i 1 warsztat, dosłownie garaży. Standard, że ho..ho….

7 0 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 19:08

I widzisz, przyjeżdża do mnie przedstawiciel ich moto floty i mówi że będą przysyłali mi auta do obsługi.
Dobrze że nikogo nie przysyłają

4 -1 odpowiedz

autor / 19 kwietnia 2017, 16:51

Może wiesz coś więcej, może masz lepsze kontakty z Kierownikami albo Dyrekcją profila – po co im taka sieć? taka robiona na szybko, byle okazać jakąś liczbę. Po co im te szyldy na garażach skoro jest z tego więcej beki niż pożytku? Pytam bez zlosliwości. Ja się niczego nei dowiedzialem poza tym, że to podobno warsztaty proszą się żeby wejść w tą sieć.

4 -1 odpowiedz

autor / 19 kwietnia 2017, 22:49

@Profi
Nie stawiają żadnych warunków, nie wymagają niczego poza przylepieniem szyldu. Podejrzewam, że chodzi o to by z towarem dotrzeć bezpośrednio do warsztatów i ominąć hurtownie. Nie wiem jak ma im się to udać z taką słabą logistyką, ale innego sensu nie widzę.

4 -1 odpowiedz

autor / 20 kwietnia 2017, 08:41

@Moto, czyli obaj myślimy tak samo. Nie mogę zrozumieć tego ciśnienia, tego rozdawania sprzętów za darmo i tych akcji marketingowych które nic nie dają ani mi ani warsztatom. Pewnie tak jak piszesz, chodzi o bazę i o uzależnienie ich od MP. na program się nie zgodziłem więc jestem na cenzurowanym haha.

4 -1 odpowiedz

autor / 21 kwietnia 2017, 15:01

Wpadłem wczoraj przypadkiem na warsztat do klienta i widziałem od środka szykowanie warsztatu do projektu profi, do kolejnej edycji, która będzie na jesień. jakie było moje zdziwienie widzę z daleka remont, rusztowania stoją myślę no w końcu remont, podjeżdżam i co widzę ekipę w ubraniach profi. W głównej mierze chodzi o odświeżenie wizerunku warsztatu i posprzątanie bajzlu za darmo reszta (marketing + szyldy) to wartość dodana. Z tego co się dowiedziałem to chyba warunki się zmieniły i koszty są 50/50 ale nie chciałbym skłamać. W sieciach IC, IT, GAU stawiane są konkretne wymagania a tutaj…?? proszę was jak pokazałbym wam profiwarsztaty to śmiech by was ogarnął ;]

5 -1 odpowiedz

autor / 21 kwietnia 2017, 18:19

O tym właśnie piszemy, raczej kiepskie warsztaty w to wchodzą. I trochę się dziwię że oni w to brną. Więcej wstydu niż pożytku. Kiedyś ja z nimi zaczynałem współpracę to mieli jakąś wizję i realnie ją realizowLi wspólnie z klientami. A teraz narzucają bzdurne pomysły i nie słuchają. Nie moje auta nie moja szosa

3 -1 odpowiedz

autor / 21 kwietnia 2017, 20:28

Bo to jest serial komediowy.

5 0 odpowiedz

autor / 13 kwietnia 2017, 18:14

I bardzo dobrze!!! W końcu MP słupki spadną 🙂
A nie, przepraszam im nigdy nie spadną….sorki.

9 -1 odpowiedz

autor / 13 kwietnia 2017, 18:49

Profile, w 2017 zrobili +35% w stosunku do 2016, co się czepiacie?

0 -2 odpowiedz

autor / 13 kwietnia 2017, 22:22

MP to nie Spółka Akcyjna, mogą sobie gadać że mają wzrosty. Nikt tego nie sprawdzi. Następnym razem jak jakiś cwaniak z MP do Ciebie przyjedzie traktuj z przymrużeniem oka to co mówi.

15 -1 odpowiedz

autor / 14 kwietnia 2017, 12:59

jeszcze 34 lata temu kierownicy i dyrektorzy z MP śmiali się że filie Gordona wyglądają jak warzywniaki, że nie ma towaru, i że prezentują poziom polmozbytu podobnie jak motorol. Kilka lat minęło, MP dalej stoi w tym samym miejscu a Gordon z Motorolem zajmuja w rynku ich miejsce. ciekawie czy MP sie obudzi?

13 -1 odpowiedz

autor / 14 kwietnia 2017, 15:30

AP uruchamia centrum logistyczne pod Warszawą, Gordon w Rudzie …..rozwijają się …… MP z jedną dostawą dziennie do klienta…..niedługo nie będzie miało z kim handlować ….. Dla mnie na pierwszym miejscu jest Dostępność -później Logistyka – i Cena …

3 -1 odpowiedz

autor / 14 kwietnia 2017, 16:31

Sklep czy warsztat prowadzisz?

2 0 odpowiedz

autor / 14 kwietnia 2017, 22:00

Ani sklepu ani warsztatu nie prowadzi. W jednej takiej firmie robi i maca, co ciekawego ludzie powiedzą.

6 0 odpowiedz

autor / 15 kwietnia 2017, 11:23

Jest sobota przedświąteczna a tutaj pod artykułem Gordona wszyscy lecą po MP – jaka jest firma każdy wie, kto i jak nią zarządza też, ko w niej pracuje także – wszystkie fakty są wiadome i trudno z nimi polemizować. Dajcie sobie czas na wypoczynek zamiast kopać …

1 -2 odpowiedz

autor / 15 kwietnia 2017, 13:40

Właśnie lepiej sobie ulżyć przed świętami. Kiedy mamy komentować jak normalnie każdy zajęty robotą. No i nie jestem pewien, czy wszystkie fakty są wiadome.

8 0 odpowiedz

autor / 15 kwietnia 2017, 13:52

Robi się gęsto. Konkurencja rośnie. Miejmy nadzieję, że oprócz zmniejszenia marży przyniesie to też jakieś pozytywne skutki. Ciekawe czy ktoś ma zestawienie ile w ciągu ostatnich lat powstało nowych magazynów i oddziałów wszystkich dystrybutorów?

5 0 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 01:20

Pomyśleć, że będziemy mieli tylko Biedronki i Lidle… a miło było by iść do sklepu gdzie znają Klient z imienia, czy ktoś poza MP broni jeszcze miejsc pracy lokalnych dystrybutorów części i ma pomysł by nie „boksować” się ceną, i sprzedawać wszystkim… po drodze do warsztatu, znalezienie takiego obszaru jest koszto-twórcze, trudne, MP nie ma kogo naśladować, a broni „Was”niezależnych oferując, coś więcej jak tylko cena, sami w wielu wypadkach wiecie … i by ktoś nie oskarżył mnie o tendencyjność, ale z czystej higieny dla branży taki dystrybutor jest jak najlepsza opozycja.

3 -9 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 08:01

Do pewnego momentu tak było.
Teraz ich zachowania wobec nad są gorsze niz kiedyś foty

12 -1 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 17:58

Slavik, macmac, czy jakiego jeszcze nicka użyjesz. Kropka. Kropka rozdziela zdania. Nadużywanie wielokropka też nie jest dobre. Piszesz nieskładnie, w dodatku nie za mądrze. Pisząc o „boksowaniu” pochwalasz coś, co mogło by nosić znamiona zmowy cenowej? Oj nieładnie. A kilka wierszy tego samego zdania niżej piszesz o higienie dla branży. Konkurencja i konkurencyjność – to najlepsza higiena. Czy ktoś aby nie zaczyna mieć z tym problemu?

7 0 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 07:54

artykuł o Gordonie ….a wszyscy rzucili się ma MP … 🙂

3 0 odpowiedz

autor / 18 kwietnia 2017, 17:02

Jak była dyskusja o MP, pod artykułem o MP, to zaraz blokowali i czyścili komentarze.
No to teraz czytelnicy, na złość, piszą komentarze o MP wszędzie tylko nie pod artykułami o MP 🙂

19 -1 odpowiedz

autor / 22 kwietnia 2017, 19:08

No pod targami szybko wyłączyli komentarze

5 0 odpowiedz

autor / 24 kwietnia 2017, 09:23

Dzień dobry.
Czytając państwa komentarze dotyczące sieci warsztatów Profi Auto wszedłem na ich stronę, wpisałem miasto w którym prowadzę warsztat i zobaczyłem dane mojej firmy. Jest to dla mnie o tyle dziwne że nigdy nie współpracowałem ani z Moto Profilem ani z Profi Auto. Nie kupuje u ich klienta który ma sklep w moim mieście. Od zawsze pracuję praktycznie tylko z Inter Carsem. Dalej. Nikt z Profi Auto nie był u mnie i nie rozmawialiśmy o ich sieci. Nie mam żadnej umowy, żadnego szyldu na swoim warsztacie. Nawet nie zostawiałem im swojej wizytówki na targach.
Mi to nie przeszkadza bo jeśli za swoje albo wasze pieniądze chcą mnie reklamować na swojej stronie to niech to robią.
Ale trochę daje to do myślenia jak ta sieć jest utworzona i co warsztaty od nich dostają. Zachęcam warsztaty zapisane do innych sieci żeby poszukały się na Profi Auto. Może też tam jesteście?

9 -1 odpowiedz