“Superbrand Germany 2007/2008” dla Bridgestone

15 stycznia 2008, 0:00

Superbrands – niezależna światowa organizacja oceniająca marki, wyróżniła Bridgestone jako jedną z najlepszych i najmocniejszych marek produktów i firm 2007.

Na ceremonii wręczania nagród, która miała miejsce w teatrze „Theatre of Dreams” w Dusseldorfie pojawiło się wielu gości z całego świata oraz przedstawiciele 76 zwycięskich marek łącznie z ADAC, Aral, Deutsche Bank, DHL, Hertz, Kinder, Martini, Miele, Nivea, SKL, Varta oraz VISA. W tym roku również Franz Beckenbauer został uhonorowany nagrodą w kategorii niemiecka osobowość.

Wszystkie zwycięskie marki zostały wymienione w albumie „Superbrands Germany 2007/2008”, którego prezentacja towarzyszyła tej imprezie.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Marki motoryzacyjne najbardziej rozpoznawalne wśród Polaków
Marki motoryzacyjne najbardziej rozpoznawalne wśród Polaków

Organizacja Superbrands już od dziesięciu lat przyznaje nagrody najsilniejszym markom na rynku polskim. W procesie certyfikacji Superbrands 2013/2014 zostały wskazane marki cieszące się uznaniem konsumentów. Wśród nich było 30 przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Najsilniejsze marki motoryzacyjne Konkurs składał się z dwóch etapów. Najpierw, w badaniu przeprowadzonym wspólnie z firmą ARC Rynek i Opinia, 15 tysięcy konsumentów […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!