Złoty Laur Klienta dla Bosch Service

16 maja 2014, 13:17

Marka Bosch Service zajęła I miejsce w ogólnopolskim plebiscycie popularności marek w kategorii serwisy samochodowe, zdobywając 42% wszystkich oddanych głosów. Sieć została uhonorowana złotym godłem ogólnopolskiego konkursu Laur Klienta 2014.

W plebiscycie klienci mogli oddawać głosy na 8 podmiotów w kategorii serwisy samochodowe, odpowiadając na pytanie „Które z sieciowych serwisów samochodowych uważa Pan/Pani za najlepsze i polecałby/-ałaby Pan/Pani znajomym?". Ankiety zostały przeprowadzone wielotorowo, tj. podczas sondowania telefonicznego oraz głosowania internetowego za pośrednictwem witryny internetowej konkursu.

Sieć Bosch Service skupia w swoich ramach zarówno serwisy kompleksowo obsługujące pojazdy wszystkich marek – pod nazwą Bosch Car Service, jak też serwisy specjalistyczne – pod nazwą Bosch Diesel Service i Bosch Diesel Centrum.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 22 maja 2014, 20:15 0 0

Widać jak wyglądają sieci serwisowe i cała strefa usług samochodowych w Polsce.
Inteligentna część społeczeństwa jedna umie docenić Europejskie standardy Serwisowe i olało całkowicie "nie do ruszenia podstawę naprawiaczy", czyli garażowiczów i szarą strefę i opowiedziało się za cywilizowanym światem
Brakuje tutaj pozostałych wyników, jak wypadła na tle Sieci Bosch pozostała reszta, otóż następna sieć, też należąca do Bosch zdobyła 12% głosów, natomiast pozostali można powiedzieć poniżej progu wyborczego.
Tak wygląda prawda o niezależnych warsztatach w Polsce, jedno co naprawdę potrafią bardzo dobrze to wywyższanie się ponad wszystkich, ASO też, poprawianie po wszystkich i opluwanie tych którym do pięt nie dorośli

Totalna klęska konkurencji, nie dorośli nawet do pięt sieci Boscha, a cała reszta nawet nie jest warta połowy sieci Boscha.

Poniżej zamieszczam kopię jednego z forum gdzie "FACHOWCY próbują się naśmiewać z sieci Bosch

Proszę zwrócić uwagę na pajaca który przez rok robił krecią robotę w Boschu u głupawego szefa który okradał klientów i jeszcze nie chciał się z nim dzielić, - tak bardzo gryzło go sumienie że przez rok na polecenie głupawego szefa ich okradał, więc otworzył własną szopę żeby odkupić swoje winy i klientom wynagradza, i teraz naprawia im samochody najlepiej jak umie, na częściach lepszych niż Boschowskie i na dodatek za połowę ceny, a jak się ktoś dobrze potarguje to nawet za pół litra, - jest to naprawdę chwalebne, mam nadzieję że pozostali forumowicze pójdą w jego ślady i też tak będą robić.
Zapewne Głupawy był ten szef że przez rok trzymał takiego matoła.

Panowie totalna porażka mogło by was być chociaż wstyd.
==========================================================================
w nubirze z tyłu są tzw. tarczo-bębny czyli połączenie małego bębna wewnątrz
i tarczy niewentylowanej niedużej na zewnątrz, tarcza odpowiada za hamulce zasadnicze, a ten mały bęben za ręczny, układ jest bardzo podobny jak w Vectrze B i jak nie działa ręczny to znaczy, że ten bęben jest do wymiany, bo okładziny i szczęki się posypały, może o to chodzi, a co do serwisów Bosch Service w Polsce to prawie wszystkie to naciągacze i mają kosmiczne ceny usług jak jak w ASO, a jakość jak w Norauto czyli nie polecam, choć rok temu w takim serwisie byłem kierownikiem, ale nie miałem już siły rzeżbić ludzi na cenach i zmieniłem pracę
pokaż post
marcheffka pokaż post20.07.2009 14:13 nowy (ostatnia aktualizacja 20.07.2009 14:13)
Przecież nie do Twojej kieszeni to wpadało, więc jak są chętni to trzeba kroić Toć to gospodarkę napędza.
A co to teraz szanowny kolega porabia?
pokaż post
Konto usunięte pokaż post20.07.2009 14:17 nowy (ostatnia aktualizacja 20.07.2009 14:17)
tym gorzej dla mnie było, bo ja musiałem ludziom nawijać dlaczego tak drogo
i oczami świecić, a kasę zwijał głupawy szef i jakoś się nie chciał dzielić, teraz prowadzę swój serwis i mam uczciwe ceny, bo jakoś z natury nie lubię ludzi w wuja robić, tak już mam od dziecka
pokaż post
Olo pokaż post20.07.2009 14:18 nowy (ostatnia aktualizacja 20.07.2009 14:18)
znaczy, teraz sam jesteś szefem?

pokaż post
Konto usunięte pokaż post20.07.2009 14:50 nowy (ostatnia aktualizacja 20.07.2009 14:50)
na to wychodzi, ale nie dymam klienta jak leci, bo chcę mieć grupę stałych i pewnych
zadowolonych i takich co wrócą jak będą potrzebowali, wolę zrobić więcej autek i mniej na sztuce zarobić, ale mieć stałego klienta niż jednorazowo wydymac takiego co już nie wróci, ale to zupełnie inna filozofia biznesowa niż w serwisach Bosch Service, choć u mnie jak na razie mój pomysł się sprawdza i nie narzekam na brak klienta i zarobków. powiem tylko dla przykłądu, że Bosch Service wycenia kompletną wymiane rozrażdu w Megane 99 rok 1.9 D na 1 tys zł na częsciahc Boscha, a ja to zrobię na równie pewnych częsciach za 600 zł bez żadnego problemu i jeszcze 100 zł mozna potargować, bo klient czasami lubi dobić targu, więc taka jest różnica w pomyśle na biznes
pokaż post
Renata

Pozdrawiam wszystkich normalnych

Odpowiedz